donderdag 27 februari 2014

Wat gaan we doen!!!!


Het seizoen loopt alweer op zijn laatste benen.
Morgen een hele dag vrij, en eigenlijk zou ik de uit de auto gesloopte autoradio er weer in willen zetten. Gisteren eruit gehaald omdat het geheugen steeds weg is geprobeerd draden te wisselen wat een drama dan wordt het donker en zie je niets meer.
Het is een Marquant radio waar je draden voor moet gaan wisselen, hou maar op en begin niet aan dit merk er zit wel van alles op maar zonder geheugen is het waardeloos!
Maar als je dan een hele dag vrij hebt komen er al weer andere dingen op borrelen. het kan zo gebeuren dat ik even een uurtje langer blijf slapen. ik ben tegenwoordig aan de Champix om te stoppen met roken.
Het begint een beetje zijn vruchten af te werpen.
Maar o,o,o wat wordt je daar moe van, die pillen slaan toe maar de vermoeidheid ook, verschillende nachtmerrie,s in één nacht.
Vooral afgelopen nacht was het één van de beste dromen over vissen op snoek, en ik als gids iemand aan wijzen om op een specifieke plek te werpen en het dan ook doet.
Daarna gelijk een monster snoek vangt, ik zal hem op meten en tijdens deze actie wilde de snoek mij verslinden.
Ik hou wel van dit soort nachtmerrie,s zo heb je nog eens echte actie en dit dankzij een stoppen met roken programa met die Champix.
Dan ben je in de nacht lekker actief en op de dag lekker depresief, zo werken ze, tenminste bij mij een beetje.
Maar  morgen ochtend misschien een beetje uitslapen, daarna  kan ik actie ondernemen of kant vissen of vanuit de bellyboat.
Zondag weer met de gebroeders op pad in iedergeval één, en als het er één wordt dan is het waarschijnlijk ook met de bellyboat.
Dus voor morgen is het kiezen, daar gaan we vanacht misschien maar over dromen.
We zullen nog wel zien hoe we het gaan aanpakken, een dagje bellyboaten is weer eens wat anders en heb er eigenlijk wel zin in alleen de temperatuur!
Ik begin tegen woordig een beetje kouwkleumerig te worden, dit zal de leeftijd wel zijn denk ik de tenen hebben er ook al een beetje last van en de vingers niet anders.
Daar had ik een paar jaar geleden echt geen last van, kou het deed me niet veel, nu steek ik eerst mijn neus s,ochtends om het hoekje van de deur en dan even met mijn hand onder het afdak vandaan.
Dus toch de leeftijd en het warme bedje wat zo lekker ligt denk ik.
Weet je wat ik kijk er morgen wel voor wat het wordt ik slaap er nog een nachtje over bellyboaten kan ook minder vis opleveren juist die belangrijke laatste snoeken. Vang ik die laatste paar snoeken snel bij elkaar heb ik straks misschien nog enkele momenten vrij om alvast eens een voor proefje met de bellyboat op te nemen en dan op baars of snoekbaars.
Morgen we zullen het zien en beleven wat we gaan doen!!!

Op naar een volgend avontuur en A JE To!!!

De teller op de vorige pagina.


1 opmerking:

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...