maandag 12 maart 2012

SNOOKIE OPPA EUTEN!!!

Ik moest toch nog even gaan snoeken, ik had gelukkig nog twee uurtjes open staan, dus gelijk uit het werk ging ik naar de waterkant.
Eerst was het de bedoeling om de Bellyboat nog even het water in te duwen, maar dan werd het kort tiid.
Dan is een uurtje Bellyboaten net te kort, misschien zou het meer vis op kunnen leveren, maar toch te veel werk!
Dan maar gewoon van de kant de snoek belagen en dan maar eens zien wat het op gaat leveren.
Na een minuut of tien dook er al weer een over de Buster heen en dat vond ik weer veel te vlotjes. Toen dook hij er nog 2 keer overheen en de vierde keer: bats, vol op de Buster, maar helaas er gelijk weer vanaf.
Misschien toch maar eens de hakenslijper er langs gaan halen en de puntjes weer aanscherpen.
Daarna viel het tegen. Na en uurtje op deze stek ging ik maar ergens anders kijken.
Toen herinnerde ik me in de buurt nog een stukje waar ik al twee jaar niet meer was geweest en daar lagen toen toch een paar leuke snoekjes. Misschien zijn ze er nog!
Na drie keer proberen was het alweer raak en 60 cm mocht in de pan.
Tijdens deze fotosessie stond er een Turkse man te kijken en vroeg: ''Snookie oppa euten , Snookie oppa euten" .
Niks ''Snookie oppa euten. Snookie weer zwemmen.''  Waroem waroem Watter veul Watter veul.
Ja Water vuil, waarom moeten ze alles toch herhalen? Denken ze soms dat we niet snappen wat de bedoeling is??
De man liep gelukkig weer door, die ging zeker ook een hengel halen om alsnog de snoek er uit te vissen!
Hierna wier ik het slootje nog af, maar ik vond niets meer wat op snoek leek.
Zo kwam er weer een einde aan dit korte visuitje.

Op naar een volgend avontuur!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...