vrijdag 24 februari 2012

Nog even snel voor het eten!!

Ik moest het vanmiddag toch nog even proberen, ik had nog twee overuurtjes staan.
Dus vlug naar de waterkant, het kon net voor de spits, en ik dacht: nu gaan we er nog even een paar pakken.
Dan krijg je weer de overmoed: "Vlug even een paar pakken", was het leven maar zo gemakkelijk!
Eerst een stukje vlak bij het werk, een hotspot, maar de hotspot was geen hotspot, dus ik ging snel de auto weer in.
Ik maakte een ritje van maar liefst 30 minuten maar haalde toen snel de hengel uit de auto en begon te vissen.
Snel werden er meters afgelegd zonder een snoek waar te nemen, misschien was ik ook wel te snel.
Ongecontroleerde worpen gingen het water in. Ik had beter een ander stuk, dichter bij huis kunnen zoeken.
Door de eerste stek en deze rit verloor ik belangrijke minuten en dat kostte vistijd en ik kreeg minder vertrouwen.
Na 45 minuten kwam dan toch de eerste snoek op de kant: 57 cm.

Tien minuten na deze vangst had ik nog een losser, en daarna niets meer. Dat was dus kort en bondig.
Hierna ging ik maar weer snel naar huis om aan het eten te beginnen, mischien morgen nog even een paar uurtjes.

Op naar een volgend avontuur!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...