woensdag 29 mei 2013

Gewoon doen!

Ik had nog een uurtje over, en deze kon ik goed benutten om snel nog even wat te gaan werpen.
Want niet werpen langs het water is ook geen snoek in de pan. Dus snel vanuit het water naar de verboden stek, en wat worpjes er aan wagen. Na een minuut of tien had ik de eerste aanbeet van een snoek van rond de 65 cm. Na nog wat worpen liet deze zich niet meer zien. Ik vervolgde de weg maar keek wel steeds schuchter om. Zou er nu een bepaal type  auto aankomen, dan zou ik snel het water doorgaan en het bos in, en probeer me dan nog maar te vinden.
Na nog een goede tien minuten was het raak, want na verschillende worpen onder overhangende takken dook er een mooie dikke rakker van 71 cm vol op de Buster.

 Deze ontdeed ik snel van de dreggen en hij kon terug het water in. Ik kamde het slootje goed uit, maar er gebeurde niets meer. Hierna ging ik terug naar een ander stuk verboden terrein. Dan neem je natuurlijk risico, maar dat moet je gewoon doen, anders vang je geen snoek en heb je ook niet net dat beetje meer spanning van het vissen.
Na toch wel een aardig deel van het water te hebben afgevist, en geen snoek te hebben gevonden ging ik maar weer naar huis, het was mooi geweest.


Op naar een volgend avontuur!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...