vrijdag 7 september 2012

Stemmen !!

Het gaat vandaag over stemmen, nee niet de stemmen in je hoofd dat je iets vergeet mee te nemen voor de vis trip naar Ierland.
We gaan stemmen voor minder begroeiing van bomen boven de waterkant, en nee er zijn vandaag geen filmpjes of foto,s van snoek. Ik richt een nieuwe partij op de PVDVV Partij Voor DE Vrije Vissers. Afgelopen maandag had ik er al last van begroeiing boven het water struiken bomen constant hing mijn aasje er in gelukkig kreeg ik het er wel weer uit maar het probleem was er.
Het zal echt niet aan de zenuwen gelegen hebben dat ik naar Ierland ga. Ook waterplanten in overvloed hier moet wat aan gedaan worden je neemt toch geen vrijedagen op om steeds je aasje in de bomen te gooien of om in waterplanten vast te zitten. Daarom een nieuwe partij ik ga er voor pleiten dat de bomen boven het water iets terug gesnoeid gaan worden vooral in de aankomende maanden is dit noodzaak. Vandaag ook weer drie stuks aas de bomen in dit kan toch niet gebeuren alle partijen hebben het maar over Europa dit Europa dat maar over een vrije visserij hoor je helemaal niemand, ook de hondepoep vandaag dit moeten ze ook verbieden aan de waterkant, elke keer een vette bolus onder je schoenen is geen pretje. Dit heeft toch niets meer te maken met een dagje lekker vissen. Ik dacht vandaag lekker de zenuwen een beetje te onderdrukken door nog even een paar rakkers aan de haak te slaan, zelfs een nieuwe stek had ik er voor gevonden. Nu zat daar geen snoek  maar dat geeft niet het is tenslotte vissen voor de ontspanning. Maar dat je dan een andere stek bezoekt en gelijk met beide benen in de hondepoep staat is niet goed, en dat je daarna ook nog eens je aasje in de overhangende struiken gooit is helemaal niet best. Hier krijg je de zenuwen niet mee onder bedwang, het wordt dan nog erger. We doen weer een paar stappen verder en weer was het raak hondepoep, dan het nieuwe aasje zit er nog tien minuten aan de speld en weer in een boom.
Nee dit heeft niet met mijn werp kunsten te maken, of dat ik normaal met de jerkbait hengel vis en vandaag weer ineens met de spinhengel nee, nee, nee het zijn echt de bomen en struiken en de hondepoep waar het aan ligt. Dus stem straks op de PVDVV wij gaan hier iets tegen doen. Wij willen geen dure aasjes meer in de bomen zien verdwijnen of hondepoep aan onze schoenen tijdens een lekker dagje vissen. In de peilingen doe ik het al redelijk goed zeker drie stoelen heb ik al.
Die andere partijen blijven al redelijk ver achter. Ook moeten de sloten een vrijgemaakt worden van eendenkroos hele velden ontstaan er van die groene drap dit kan toch niet zo door gaan geen enkele partij hoor je hier over. Ze hebben het alleen maar over die blauwe drap met sterren wat Europa heet.Waar praten ze over nee wij vissers die hebben het moeilijk. wij worden economisch tot de bedelstaf gedwongen als we steeds al het aas in de wilgen gooien (en laten hangen). Zo hebben we straks ook weer minder te besteden, eigenlijk moet hier ook een noodfonds voor komen zeker een paar miljard zodat als we aan het eind van het seizoen gewoon weer en nieuwe doos met aas van de staat te rug krijgen ter compensatie. Vandaag drie stuks aas kwijt en geen partij die het hier over heeftdit kost geen miljarden zoals ze die nu over de balk gooien. Die drie miljard voor ons vissers is daar bij een peulenschil. Ik had het vandaag echt snel gezien hoor drie stuks aas kwijt schoenen vol stront al het draad bijna van de molen, hoog op lopende spanningen kwade blikken naar struiken en bomen.
Nee dit zijn geen spanningen voor de vistrip naar Ierland!

Ik kan hier nog maar kort over zijn Stem Woensdag 12 September PVDVV  wij gaan er wat aan doen deze wirwar van bomen en struiken, en Hondepoep aan de waterkant Stem voor de vrijheid aan het water en de vrijheid om normaal je aasje uit te werpen.

1 opmerking:

  1. mijn stem heb je alvast haha!!
    Voor al dat onkruid langs het water ze noemen dat natuur...ik noem het meer van geen onderhoud aan de waterkant doen!

    BeantwoordenVerwijderen

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...