woensdag 28 juli 2021

Over een andere boeg!



De Tjiftjaf  en dat mag best met een hoofd letter.

Ik moet een knoop door hakken, en dat moet echt gebeuren.

Ik ga mijn kop tekst veranderen.

Dat belly boat and other fishing advantures moet gaan veranderen.

Belly boat moet er van af, ik doe dat niet meer en ga het denk ik ook niet en nooit meer doen.

Het zit af en toe nog wel te kriebelen.

Maar dat gezeur met zo'n boot kost te veel energie.

Die ga ik liever lekker gewoon in het vissen stoppen.

Daar wil ik in de toekomst ook, het nieuwe stukje aan toevoegen Over Vogels en Over Wandelen.

Dan zou het kunnen worden.

About Fishing, Birds, Hiking and other adventures.

Dit lijkt me een beter idee.

Dat BB en doe ik niet meer dus moet er gewoon van af past niet meer in mijn systeem er zijn ook zat andere leuke dingen te beleven.

Dus vaarwel Belly boat, misschien als ik ooit, ooit, ooit weer fitte momente ga krijgen.

Voor nu ga ik lekker struinen, en vogels kijken en Wandelen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...