zaterdag 1 mei 2021

The Feather 2

Een tijdje terug heb ik nog een vlokhengel kunnen verkopen.

Deze lag mij wat minder in de hand, dus maar weer van de hand.

Niks verloren niks gewonnen dus, maar even weer door sparen voor iets anders.

En dat is The Feather 2 geworden 3 tot 6 gram.




Past mooi bij de Traditional vlokhengel die ik vorig jaar heb gekocht.




Dus vandaag  The Feather opgehaald bij Rodvisions Dick Willemse in Klarenbeek.

Wat ik dacht dat het een winkel was werkt deze hengelbouwer gewoon vanuit huis.

Even een praatje, en de hengel kon mee naar Zeist.

Ik hoop hem op zeer korte termijn te gaan testen, zo op het gevoel ligt hij voor mij perfect in de hand.

Dus nu nog achter de ruisvoorns aan, of een mooie zeelt of winde.

De toekomst gaat het leren en hou je op de hoogte.

A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...