dinsdag 27 januari 2015

Blind!

Vanmiddag nog even voor fysio therapie, naar de waterkant.
De eerste vangst was snel binnen maar daar was alles dan ook mee gezegd, verder niets op een enkele grote kolk na!
Na deze rakkert!
Ineens vanaf de overkant van de weg dit terwijl ik vanaf een talud af naar het water loop"MENEER, MENEER KIJK U TOCH UIT, MENEER ,  MENEER KIJK UIT U LOOPT HET WATER IN".
En dit herhaalt zich zeker 5x!
De man steekt eerst hard rennend een ventweg over, dan de weg naar de tussen berm weer de weg over en dan nog een meter of 5 gras.
Achter hem aangesleurd een soort pikineeshond!
En weer galmd het "MENEER, MENEER KIJKT U TOCH UIT U LOOPT ECHT HET WATER IN".
Ik denk wat een gek, en reageer er maar niet op.
Ik doe een pas naar links en iets om hoog om goed te staan!
Langzaam tik ik  met vaste regelmaat,  het kunstaas binnen met de jerkbait hengel!
Dan weer een meter of 2 achter me"JA GOED ZO MENEER U GAAT NU DE GOEDE KANT OP" .
Dan weer doe ik een stap naar beneden, en weer galmd het ovef de straat"MENEER, MENEER KIJK UIT U VALT IN HET WATER, MENEERRRRRRRRR OHHHHH"
Dan staat de man naast me, en roept met schelle hoge stem" O MENEER,  SORRY, SORRY HOOR, IK DACHT DAT U BLIND WAS"
Sorry hoor echt ik dacht dat u blind was!
En zo verdwijnt de man weer samen met de hond beide met de staart tussen de benen.
Ik denk nog bent u blind of zo.
Ik doe nog maar weer een paar worpen.
En met zachte en regelmatige tikken met de hengeltop net boven het water tik het kunstaas weer maar me toe!
ik heb gekke dingen meegemaakt aan de waterkant, maar dit nog niet.
Nu dus wel!
Na 2 uurtjes vissen vlug naar huis douchen en naar fysio therapie.
Daarna eten, broodje Agio!
Op naar een volgend avontuur en " A JE TO"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...