maandag 31 maart 2014

Het mooie weer mee pakken.

Ik had enkele weken geleden al een lang weekend gepland.
Dat weeken was afgelopen vrijdag een feit.
Ik had dit zo gepland, dat als de 250 snoeken missie op het punt stond te falen.
Ik toch nog 4 dagen had om het succes vol af te sluiten.
Achtraf was dit niet nodig maar toch gepland.
Want was de 250 snoeken missie geslaagd had ik deze dagen mooi over eens wat anders te gaan doe plannen genoeg.
Vliegvissen dus ik was mooi op tijd aan het water afgelopen vrijdag.
Alleen na een uur of 2 vissen gaf ik hier de brui aan 3 voorns wa het resultaat.
Wat er de hele week door mijn hoofd bleef spelen was dat karpervissen met de pen.
Dus weer op naar Sanders hengelsport.
Dobbers halen mais loodjes en een goed schepnet.
En nog even nylondraad op de molen laten spoelen.

Na deze aankopen als een speer naar het water.
Karpers spotten,  dit is nodig om geen onnodige vistijd te verspelen op stekken waar misschien niets zit.
Dus pet op zonnebril op en naar de waterkant.
Ik weet nog een mooi stuk water waar ik begin vorig seizoen wat karpers had gespot.
Dus een ideaal stuk om te beginnen.
Maar het werd spotten en bespot worden geen karper op deze stek te spotten.
Rogier kwam ook nog langs, naderhand werden er andere stekken bezocht maar ook daar geen karper te zien.
Maar verder ook geen teken van andere vis.
Ook niet helemaal waar snoeken en wel twee stuks.
Kijk zo zie het spotten van andere vissoorten zoals karper plaveit de weg voor de toekomst.
Hierna weer op tijd naar huis, er moest nog een tweede nieuwe jerbaithengel binnen komen.
Dus van deze dag werd afscheid genomen.

Op naar een volgend avontuur en A JE TO!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...