dinsdag 27 maart 2012

Maar even de natuur in!

Vanavond heb ik eens wat anders gedaan dan anders en dit gebeurde in een opwelling!
En dan kun je nog wel eens voor verrassingen komen te staan, al hoewel een verrassing??
Eigenlijk is dit ervaring uit de eerste hand. Vanavond pakte ik de auto en reed gewoon even richting bos. Roderick was ook mee en het doel was reeën fotograferen. Roderick vertelde tijdens deze korte rit naar het bos dat hij ze wel eens gezien had, maar de laatste tijd weer niet.
Dus ik zou hem laten zien waar ze dan wel zaten.
En ze zaten er, we hebben er 21 gespot. Misschien neem ik volgende keer een statief mee, want het vergt uiterste concentratie om ze haarscherp op de foto te krijgen.
Maar een paar foto's zijn goed gelukt, ik waande me weer in de tijd dat Rien Poortvliet nog leefde. Oude herinneringen komen dan weer terug. Elk hoekje waar ik maar dacht dat ze hoorden te zitten, daar waren ze ook. Roderick had er nog nooit zoveel bij elkaar gezien.
Een volgende keer een statief mee is zeer zeker gewenst, evenals een juiste belichting en nog dichterbij proberen te komen!
En zo ging Ko de Boswachter weer naar huis. Dit was even een klein uurtje foto's maken!

Op naar een volgend avontuur!

2 opmerkingen:

  1. zo en weer is het rustig aan het waterfront.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou zo rustig is het niet we zijn nog volop bezig!
      De vangsten volgen nog wel.

      Verwijderen

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...