dinsdag 27 augustus 2019

Te warm, maar toch even op baars!



Even nog achter de baarsjes aan, dacht dat het wel te doen was. Maar ik had beter moeten weten eigenlijk. Veel, en veel te warm. Zo stap je vanuit de achtertuin met schaduw zo in de auto met schaduw en dan valt het wel mee. Maar dan éénmaal aan het water, druipt het zweet je van alle kanten van het lichaam. De baarzen wilde wel hoeveel ik er gelost heb if de spinner net aantikte. Dan nog een snoek van dik in de 70 cm en lekjer vet, maar die vang ik toch liever niet nu. Veel te warm voor die vissen. Die snoek verwonde me nog aardig aan beide handen, alles te glibberig. Gelukkig een aan het water wonende boer, heeft me nog even verbonden. Door de bloedverdunners en de warmte nu, was het een behoorlijk bloedbad geworden een bijna niet te stoppen verwonding pffffffffft. En ik nog steeds zeggen tegen de boer ach het hoeft niet gaat wel dicht, maar dat duurde toch allemaal te lang. Bedankt vriendelijke boer voor de assistentie.









Zo dat was het weer voor vandaag op naar een volgend avontuur en A JE TO! 

1 opmerking:

  1. Gelukkig dankzij de boer alles goed gekomen. En toch goed gevangen dus. Hopelijk snel minder warm. Dat is beter voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...