maandag 19 augustus 2019

De kop voor het roofvis seizoen 2019 is er weer af.






Vandaag even op baars jacht gegaan.
Ik was kort de auto uit of een snoek greep bij een van de eerste 4 worpen de tandem spinner.
Zeer vlot al de eerste vis en gel8jk de eerste snoek van seizoen 2019.
Behoorlijk fel ook, en altijd weer fijn om ze te vangen op mijn eigen gemaakte spinners.
Nog geen half uur later snoek 2.
Deze heb ik snel weer laten zwemmen.
Daarna dient de eerste baars van het seizoen zich aan.
De vis waar ik eigenlijk voor kwam.
Gelijk weer terug deze baars en de volgende worp weer een baars zo groot als mijn duim.
De spinners werken echt perfect.
Helaas waren veel plekken bijna niet te bevissen.
Ook een enkele regenbui, deed me deze sessie vandaag staken.
Geen geen regenjas mee en een dun overhemd met kortemouwen, is natuurlijk zo nat.
Dus voor vandaag zit het er weer op.

Op naar een volgend avontuur, en A JE TO!!!

Misschien moet ik van avontuur maar eens avintuur gaan maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...