donderdag 17 januari 2019

Electrische deel 2

Ja en weer begin ik over het electrisch varen.
Daar zijn momenteel wel wat vorderingen in te bespeuren.
Ik heb een spiegel aangeschaft om op de belly boat te plaatsen.
Wel weer een klusje!
Tja een klusje was het wel zoiets moet wel precies gebeuren.
Er moet een stuk uit de stootrand achter bij de BB worden geschuurd gesneden, en dat kost wat tijd.
Goed aftekenen en afplakken.
En deel voor deel al met al ook nog 2 dagen laten  uitharden als ze er op geplakt zijn.










Een heel gepriegel maar ze zitten er nu op.
De volgende face, breekt aan kijken voor een motor en accu, en dan moet even goed uitgezocht worden.
Er zit nog wel een behoorlijk prijsverschil in.
De motor staat deels al vast waar ik hem haal.
Daar zit ook een traploze besturing op, en zelf maken is geen optie.
En dan 32 of 40 lb, daar moet ik nog over nadenken.
Du het project vordert, misschien dat de eerste vaart electrisch wordt of toch voetmatig.
Dat moeten we nig afwachten.
Momenteel weer met sporten begonnen, om de conditie weer op pijl te brengen.
Al dat gekwakkel, nu weer Astma, hoop dat het nu eens stopt met al die klachten.
Dus sporten en conditie opbouwen.
En dan misschien weer flipperen.


Dus voor nu weer op naar een volgend avondtuur, en A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...