maandag 31 december 2018

Electrische

Zo maar weer een een stukje schrijven!
De laatste tijd is het met vissen even stil, even een liesbreuk operatie achter de rug. Daarna het nodige herstel, de de bijkomende onderzoeken omdat alles niet liep zoals het had moeten lopen tijdens de operatie.
Gelukkig kwamen daar geen gekke dingen uit!
Wel uit de daarop volgende histamine test die afgeblazen werd na het uitblazen in een slang.
Een slechte long inhoud, dus verder onderzoek volgt nog.
Dit was niet een reden om niet te vissen, af en toe is er ook nog wat anders te doen.
Alles loopt in iedergeval nog niet zoals het hoort, was het maar zo'n feest er is elke keer wel weer iets.
Maar genoeg hier over.

De vispassen zijn voor het jaar 2019 gelukkig weer binnen.
Ik ga nu rustig aan weer wat plannen maken!
Ik merk heel af en toe wel dat de gedacht wel eens op plopt om de hengels aan de wilgen te hangen.
Of de Belly boat weg te doen, ik voel me totaal niet fit met regelmaat, en dan denk ik hoe krijg dat ding aan het water.
Of hoe krijg ik mijn waadpak en flippers aan.
Maar zo snel geef ik niet op en, gelukkig maar ook.
Heb te vaak nog zin om te vissen en denk er ook vaak nog aan.
De eerste vis sessie komt binnenkort wel weer.
Plannen maken doe ik ook volop, en zeker ook met over de belly boat.
Ik heb veel zitten en liggen denken, om de belly boat toch maat te gaan uitvoeren met een electro motor.
Zoals ik me nu voel, lijkt me dat beter, met het oog op als ik echt wat uren op het water wil zijn.
Zie het als een hulp motor een water trap ondersteuning of zoiets.
Een uit nood geboren ingreep.
Ik ga dit wel, traps gewijs  invoeren dus op mijn gemak!
Elke keer een onderdeel, ik heb nu de spiegel besteld, en kan de bevestegings punten binnen kort een keer op de belly boat gaan plakken.
De motor volgt daarna wel een keer.
Voor dit alles ga ik nog wel enkele keren zonder hulp middel het water op, dit is een streven van mij een soort uitdaging.
Noem het een stapje verder in het revalidatie proces.
Zo'n motortje op de boat is ook wel weer een uitdaging.
Ik wilde er echt nooit aan, maar zie wel in dat het voor mij toch wel een uitkomst zal zijn straks.
Was er ook niet echt een voorstander van, belly boaten moet je doen met je benen en flippers, dat is mijn mening eigenlijk.
Maar vooruitgang kun je ook bijna niet tegenhouden!
Het heeft allemaal ook wel weer wat, en als er iets meer wind staat is het ook wat makkelijker terug varen.
Dus al met al de vooruitgang zit er aan te komen.


Ik zou zeggen op naar een volgend avontuur, en A JE TO.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...