vrijdag 27 augustus 2021

Lage Vuursche landgoed Pijnenburg.

Over wandelen





Zo na eerst woensdag te hebben gevist, daarna naar huis.
Een een rust pauze en hapje eten.
De voet is aardig pijnlijk, maar met steun, van de steunkousen toch maar een wandeling.

Even lekker er op uit nog, maar het is raar weer donker veel wind ineens.
Het blijft een kwakkel zomer, voor mij niet zo erg.
Te warm is niks voor Marijke en mij.

Ik ging deze avond voor wat reeën te zien maar pakte anders uit.
En bleef bij een goed 4 kilometer lopen.
En eindige met een glas gember thee voor mij en een cappuccino voor Marijke.
Even bijkomen en nagenieten in Lage Vuursche zelf.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...