maandag 21 juni 2021

Dikkerds!




Nou de eerste dikke ruisvoorns zijn gevangen op de Traditional masterpiece.

Het blijft geweldig om er mee te vissen, nu dan weer 2 mooie ruisvoorns van redelijk formaat.






Maar ik wil ze nog net een slagje groter.

Dat wordt nog wel een zoektocht, nu een weekje bivakkeren in Fryslân kijken of ze hier zitten.

Maar dan moet toch echt het weer een beetje mee zitten.

Dit is een begin.


Ze zitten er ik heb ze gezien een behoorlijk stuk groter.

En stekjes zat.

Maar de wind en nu de regen gooien flink roet in het eten.

Gisteren nog een enkel klein baarsjes eruit weten te peuteren met veel pijn en moeite.


Daar moet ik het maar mee doen, hopen dat het dinsdag eens weer is dat ik er in de avond wat meer van kan maken.



Op naar de volgende keer en A JE TO. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...