zaterdag 18 maart 2017

Pauze!


Ja ik neem pauze, ik ben weer uit gevist!
Het is tijd om de roofvis hengels, voor een deel weer in het hengelrek te plastsen.
ik zeg voor een deel, omdat ik toch nog wel een keer op baars wil vanuit de belly Boat.
Misschien lukt het niet hernia zit me weer te dwarsbomen.
Vandag het laatste snoekje op de kant gehaald.
Volgende week sluit het seizoen voor roofvis.
Dus ik moest en zou nog even gaan, even een klein stukje lopen.
En werpen één snoekje om het seizoen af te sluiten.
Resultaat één snoekje, en met de tandemspinner en op de Mosquito 3LV.
Voor mij een goede afsluiter, meer zat er gewoon niet in.
Deze rakkert zat flink onder de bijt wonden, dus was blij dat hij even op de kant mocht.

Dus nu even roofvis pauze.
En deze roofvis pauze, ga ik masr gebruiken voor een rustiger tak van visserij.
De karperpen hengel staat al klaar volop mais gehaald.
Nu nog stekken kort aan de weg, zodat ik niet te ver hoef te lopen.
Masr mezelf toch wat ontspanning kan geven.
Ook de vliegenhengel wordt natuurlijk, uit het rek gehaald.
Vliegjes heb ik nog voldoende, maar zal eens kijken of ik er een paar nieuwe bij kan binden.
Op face zie je zat leuke Vliegjes voorbij komen.
ik stel dit seizoen geen doelen of missies, gewoon lekker vissen.
En natuurlijk een mooie zeelt, karper of ruisvoorn is altijd welkom.
Vanuit de belly Boat een mooie dikke Baars vangen op pier, misschien wel een missie maar dan moet ik weer redelijk mobil zijn.
Zoals het er nu naar uitziet rustig aan maar weer.


Op naar een volgend avontuur en A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...