donderdag 16 februari 2017

Bad Flow!

BAD FLOW!

Ik zit met vissen duidelijk in een bad flow, kan niet anders.
Geen snoek te bekennen in de hele omtrek.
Het weer is te wissel vallig, van sneeuw naar vorst, en van vorst naar sneeuw dan weer vorst, dan weer dooi en 11 of meer graden, dan weer kouder.
ik wil stabiel weer ,met zuidwesten wind invloeden.
Nou heb ik toch wel 1 snoek gezien, die wilde een duik over de spinner nemen toen hij al een minuut of 3 uit het water was!
En toch ook kwam ik weer stukken water tegen met ijs, het was nog niet weg.

Maar dit is wel de laatste dag, na een sombere ochtend begon in de middag de zon weer door te komen.
Stek 1 waar ik was, daar leek het wel Siberie.
Ik had niet genoeg aan 1 jas dus nog een jack er onder gedaan.
Koude handen rare temperatuur daar, echt een koud stukje Nederland.
En dan zeggen op het nieuws weerbericht, 9 tot 13 graden aan me neus!
Nee daar niet, naderhand op stek 2 kon jas 2 uit en kon ik verder met jas 1.
Wat een verschil in temperatuur, en dat weer op maar weinig kilometers verder.
En dan nog even over stek 1, dit moet echt een snoek stek zijn.

Het heeft alles wat snoek nodig heeft, geen strakke kanten mooie ruwe hoeken.
En toch geen teken van leven.
Daarna stek nummer 2, niks nada niks.
En zo dacht ik even de kaasboerderij binnen te stappen, om van die lekkere volle melk en volle yoghurt te halen.
Maar helaas, op woensdag en donderdag gesloten.





Die melk en yoghurt, is daar zo geweldig lekker.
Das zeker geen supermarkt melk dat waterige spul.

Dus vandaar uit stek nummer 3, komen best regelmatig langs en zie daar weer stukken die nog onbekend zijn bij mij.
Maar ook geen snoek, zelfs het werpen begint slecht te worden.
Ik zit duidelijk in een bad flow, hoe je uit een bad flow zal ik je zo vertellen.
Gewoon naar huis gaan.
Daarna kom je van zelf wat K.T 'M......N tegen bij overvecht.
Wat een naar, volk de gehele vent weg die ik nam de weg blokkeren van links naar rechts zwabberen over de weg.
Expres constant op de rem.
Jammer dat ze niet stopte om iets te ondernemen ik had er denk ik uit woede een vast gezet tussen de deur van zijn auto en mij  auto.
Wat een naar volk!
Dus weg bad flow!

Nu even kijken of ik morgen wel ga, eerst naar de tandarts volgens mij om 8 uur en in Utrecht.
Dus hengels mee en gelijk door?
Misschien wel!

Op naar een volgend avontuur en A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...