maandag 9 augustus 2021

Black Crow!

Over vogels.



Black Crow, nou zo Black is de zwarte kraai niet.

Er zit bruin metaal blauw zelf groen op de veren.

Eigenlijk ook beste een mooie vogel, de vogel van dood en verderf.

Misplaatst denk ik zelf, ik zou best een tamme kraai willen hebben.

Dan zou ik hem kraai noemen.

Maar laat ze maar lekker vliegen terug van weg geweest.

Er is wat op ze gejaagd nu een stuk minder, volgens mij mag het niet meer.

Maar het is een mooie vogel, ik had er ooit één.

Het was een opgezette kraai, mijn moeder werd er helemaal niet goed van.

Dit draaide uit op een rel, ik mocht hem van mijn vader wel hebben.

Mijn moeder was  woest, als grap zette mijn vader hem in de wc op de toilet bril.

Mijn moeder moest toevallig in de wc zijn en schrok zich wild.

Wat een gedonder, de kraai moest het huis uit.

En ik boos, kreeg een trap onder mijn kont van mijn vader.

Maar dat was ook de enige trap of iets wat ik ooit van hem heb gehad.

Onterecht eigenlijk, maar wat wil je met een moeder die gilde van angst.

Dag mooie kraai, tot morgen.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...