zondag 22 januari 2017

Pilot Vandaag geen VIS TV!


Nou dit weekend, hebben we ook weer achter de rug.
Eerst een gezellige zaterdag middag en avond.
Dan de zondag middag langs het water, voor de eerste uitzending van, Vandaag Geen Vis TV!

Een beetje live op face book, laten zien wat nu een beetje het vissen op snoek en andere zoetwater rovers nu in houdt.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1194724740563529&id=100000780433251
Zie linkje hier boven.
Een niks moet, alles mag live face book gebeuren.
En natuurlijk vissen, en een beetje struinen door de natuur.
Het zoeken naar nieuwe vis stekken.
Nu was het veel ijs weinig vloeibaar water, dus ook weinig vissen!
En zo heb ik de food yar, van Stanly getest.
De pas uit elkaar gehaalde en gesmeerde reel weer getest.Ook dit soort zaken komen aan het licht.
Neem het ook niet te serieus hoor alsjeblieft, dat is niet de bedoeling.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1194728340563169&id=100000780433251



Een gewoon voor de lol iets!
Omdat er weinig water vrij was vandaag, voor af de omgeving verkend. En zo kwam ik weer een paar zeer mooie stukken water tegen, en een omgeving zo mooi!
Al is het om te wandelen, of fietsen want ik weet totaal nog niet of je er mag vissen!
Maar echt zeer mooie natuur, oude
boerderijtjes molens, de moeite waard dus.
En dat is ook vissen, oog voor je omgeving gebeuren.
Vandaag is er dus geen vis in de pan gekomen, wel met de jerkbait, en spinner gevist.
Het is weer wachten tot de dooi in valt.
Ook dit weekend nog weer een, trancducer houder kunnen scoren, voor op de bellyboot.

Ik heb het gevoel dat hij te veel aan het oppervlak zit zoals ik he'm altijd heb gehad, dus nu wachten dat hij binnen komt.
En dan eens  knutselen hoe ik, op de bellyboat plaats.
Dus voor nu weer!

A JE TO en tot een volgend avontuur.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...