vrijdag 6 januari 2017

Hengelstandaard

Daar was ik nog wat vergeten te vertelen!
Nu was er een opheffings uitverkoop.
En heb ik me daar toch een mooie hengel standaard, op de kop kunnen tikken.
En wel een van Westin.
Deze zal niet misstaan op mijn viskamer.
Toch zeker niet verkeerd, snel geteld kunnen er 22 hengels in.
Dus dat moet ik net kunnen redden.

Geen opmerkingen:

Vissen,

Het is weer eens tijd om wat te schrijven, want dat is al weer even of bijna eeuwen geleden. nu is er ook niet echt gevist, fotograferen daa...