dinsdag 16 juni 2015

Flapper de Flipper!

Wind, wind en nog eens wind!
Dit blijft de gehele zomer zo.
Dit soort zomers hebben we al eerder gehad, en op zich is dit niet erg.
Maar ik wil zo onderhand, wel weer een keer met de belly boat het grote water op.
En voor het najaar is wind niet erg, snoek houd daar van ik zelf ook als het maar zuidwesten wind is.
Maar voor nu wil ik eerst het water op met de belly boat!
Afgelopen weekend nog twee keer van de kant aan het vissen geweest.
En een paar snoeken gezien, maar niets op de kant gekregen.
Maar af en toe zo heel af en toe,  maakt het vangen niet zo veel uit.
Er zijn dan wel weer andere dingen die het vissen leuk maken.
Zoals het filmen van een fuut op een nest.


Dit is dan ook altijd weer leuk om mee te maken, zo van dicht bij.
Meestal zitten ze net met hun nest,  aan de overkant van het water!
Dit deed me net weer denken aan het belly boat en zit nu dus te wachten op mijn nieuwe flapper de flippers.
Deze zijn wat beter voor de knietjes.
Misschien gaan ze niet zo snel, maar als je de knietjes er mee kan sparen is er niets mis mee.
En Langzaam aan kan zijn voordeel hebben.
Mocht dit totaal niet gaan werken, helaas pinda kaas met het belly boat en.
Dan wordt het volgend seizoen toch echt een viskayak!
Dan hebben we het gehad, en gaan we het over de andere kayak boeg gooien.

De Flipper de Flappers van outcast!
Wel een uitgave, maar we zien wel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...