vrijdag 14 augustus 2020

Dobber van een Schiersemeeuw!

ik zag afgelopen week wat pennetjes voorbij komen van vogels, meeuwen of welke gevladderde, gevleugelde vliegers dan ook.
Nu kwam ik nog op onze vakantie op Schiermonnikoog, een Schiersemeeuw tegen!
Die nadat ik aan de Schiersemeeuw zijn pen trok een schreeuw gaf.
Ik zei hier met die pen ik maak er een mooie dobber van.
De vliegende vleugelaar, fladderde zeer snel weg, min een vleugelveer.
Hij heeft er toch zat en schreeuwen doen die Schiersemeeuwen toch wel, ondanks dat je de veren eruit plukt.
Zie hier het resultaat van de Schiersemeeuwen pen van Schiermonnikoog.

En zo heb ik hem maar gelijk in de eerste laklaag gezet, voor een langer leven.

Op naar een volgend verhaal en A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...