maandag 30 december 2019

Even wat anders!

Maar weer een keer de kaasboer bezocht.
Broodje bakken.
29 December
Vissen zit er steeds niet echt in maar wordt toch
Wel weer hoog tijd!
De feestdagen zitten er bijna weer op, kerst is in ieder geval al gepasseerd.
Normaal gesproken had ik wel een kerstsnoekje willen pakken.
Maar zit er nog niet helemaal in.
Volgend jaar maar weer doen.
In de tussen tijd wel lekker lopen bakken in de nieuwe keuken broodjes en zo op therapie Basis.
Hoofd leeg maken!
Nog weer wat bolletjes gebakken, nu hebben we weer brood genoeg😉

Vandaag al weer maandag 30 December, de tijd gaat snel misschien vandaag nog even wat knalwerk halen.
Al denk daar toch anders over dan vroeger, kost toch weer poen.
En 100 euro ben je zo verder, ik ga er over nadenken denk ik.
Eerst eens kijken of  ik misschien toch even de hengel pak en zien of er nog een snoekje zit.
Het kan nog net met de oude vispas.
En zo voor het einde van het jaar.
Maar welke hengel neem ik eens mee zou ik nu de Pezon & Michel split cane eens mee nemen.
Oud molentje er op en kijken hoe dit werkt en vis.
Misschien wel leuk om te doen!
Er komt vanmiddag ook nog een oudje binnen een Orvis hengeltje.
Een opknappen nieuw top oog er op en en lakken, voor weinig gekocht dit top merk.
En dan weer wat knutselen
Ik ga maar even oppad kijken of er wat zit, weet alleen nog niet welke kant op!

De rest van het verhaal staat er inmiddels al op

A JE TO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...