maandag 21 augustus 2017

Kopvoorn of Winde!

Zo de eerste vakantie vis is weer binnen.
Of het een kopvoorn is wat ik eerst dacht, blijkt een winde te zijn.
Voor mij had een kopvoorn mooier geweest, nog nooit gevangen!
Blijkt het een winde te zijn, maar voor mij een record formaat.
Ooit wel eens gevangen klein formaat.
Nu goed in de 50 cm.
Dit water in Zeist blijft me keer op keer verrassen!
Ook nog 3 reeën op mijn avond struin vistocht.
Hoe mooi kan het zijn dan.
Het hoeven niet altijd de aantallen te zijn, maar een mooie vangst is dan echt perfect.
Het begint nu al weer te schemeren, en zo maar weer inpakken.
Nog een klein half uurtje, totdat de schemer het zicht op de dobber beperkt.
Zo kan je weer tevreden huiswaarts.
En afwachten wat de rest van de vakantie met zich mee brengt.




Zo dan nu maar weer inpakken.

Op naar een volgend avontuur en A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...