vrijdag 23 maart 2018

Vernieuwing voor straks.

Zo zijn we weer uit het ziekenhuis, en zo gingen we weer naar de spoed midden in de nacht.
Hartritmestoornissen, hoe verzinnen ze het.
Het blijkt een bijwerking te zijn!
Als het maar niet te lang is, nu heb je het gevoel dat je steeds een marathon hebt gelopen.
Maar gelukkig tijd voor vernieuwing, niet bij de pakken neerzitten maar oppakken!!
PIEEEEUW, ook al valt dat tegen maar positief blijven is van belang.
De toekomst voor ogen, dus dinsdagmiddag even onder begeleiding bij de hengelsport zaak geweest, weer even wat onderlijnen materiaal gehaald voor straks!
Maar wat een onderneming het was echt spullen pakken en wegwezen, een tochtje van parkeer plaats naar de winkel in  was weer genoeg.
Genoeg om te weten dat ik een lange weg heb te gaan, ook voor straks!
En met straks bedoel ik eind mei, dat ik misschien weer een keertje op baars kan vissen,(hoop ik).
Dan ben ik nog steeds onrustig, heb al tijden weer een nieuw molentje op het oog.
De ABU Revo SX 10 die ik onder de Mosquito heb vind ik toch niet echt een fijn molentje.
Valt me behoorlijk tegen.
Zeker als je bekijkt wat hij toen advies gekost heeft.
Nee ik hoorde veel goeds over de Shimano Stradic 1000, dat ik die maar heb gekocht.

Ik hoop toch deze week nog binnen.
Als je met licht spul vist moet alles ook soepel werken en dat haperde met de ABU.
Ik ben echt lang ABU fan geweest, maar vind het merk toch achteruit gaan, holend zelfs.
De Revo zal ik wel een keer uit elkaar halen, hij loopt na enkele uren wat zwaarder dus niet fijn.
En als ik er nu gek mee ben omgegaan, of veel heb gebruikt dan zou het nog wat kunnen uit maken.
Maar bij het gebruik vanaf dat ik hem heb, klopt het niet.

Dan was ik al een tijdje op zoek naar een goede struin visstoel met tas.
Na internet te hebben afgespeurd, ook weer tegen gekomen.
Dit zeker voor het vissen met de pen,  straks op de struin tochten.
Daar voor is een grote stoel niet handig.
Een te veel gesjouw of beter de stoel zit te lekker je komt er niet uit.
Nee voor het echt actieve struinen met de pen, is een  vistoel met tas erg handig.
Het heeft geen zin steeds op je heurken te moeten zitten, en je zelf daar mee te pijnigen.
Dus een visstoel tas.
En rara ja ze hadden hem achteraf ook bij de hengelsport zaak, dus even apart laten zetten.
En zo snel mogelijk ophalen.
De Shakespeere visstoel met koelvak, mooier kan niet.

Vernieuwing en vooruit gang zo af en toe moet het kunnen.
Dit is allemaal wat meer visbaar, zeker voor straks als ik weer op karper ga met de pen een paar maanden verder.

Dan als laatste nog wat Salmo hornetjes bij visdeal gedeald.
Deze voor de Mosquito 00 die nu dit volgend seizoen echt eens het water moet zien.
Baarsjes op de kant zien te pielen!!


Dit hoop ik straks allemaal weer te gaan doen gebruiken.
Zal nog wel even tijd kosten maar met de blik op vooruit anders red je het niet!!


Dus voor nu op naar een volgend avontuur of verslag!!

En A JE TO!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...