zondag 25 maart 2018

Ga ik de slag missen!!!


Op het moment volledig bezig met het herstel van de bypass operatie!
Maar dan kom je er ook achter dat je dit seizoen de slag om de mooie karpers kan gaan mislopen.
Als ik alles zo volg worden er al leuke vissen gevangen.
Ik had er zelf ook al mee bezig willen zijn.
Wat ik wel weet dat er de eerst 6 of meer weken nog even niet in zit denk ik.
Misschien een keertje een uurtje op een zeer makkelijk te bereiken stek.
Vanmiddag even langs mijn kleine thuis wetering, een korte wandeling gedaan 5 minuten heen en 5 minuten terug.



Hier en daar een visje zien azen meer niet.
Maar gewoon lekker even in de zon buiten de deur.
Daar knap je van op, en zo krijg je ook verdomd veel zin in te gaan vissen.
Het enige wat je kan doen is kijken en een beetje voorbereiden misschien.
Zo zat ik al te denken om dan, als ik toch niks kan.
Zelf wat dobbers maken!
Je moet toch wat zo moeilijk is het ook weer niet.
Het zijn maar ideeën, in een tijd waar in je niet veel kan en mag.
Zelfs het idee een oude hengel op te kopen en op te knappen komt boven drijven, ik heb tenslotte wikkel garen genoeg van Cor Spinhoven.
Eerst mijn nieuwe struin visstoel met tas nog even ophalen aankomende week.

En dan misschien nog even wat pennetjes erbij kopen gewoon even de karper pen doos weer even aanvullen.
Veel haast is er niet bij, voorlopig geen hengelende Age aan het water.
Eerst maar even kracht opbouwen.
Over een week of zes zie ik dan wel weer verder wat de mogelijkheden zijn.
Ik weet niet precies meer wanneer ik vorig jaar de karper hengel weer ter hand had, even terug kijken vandaag.
Misschien valt het nog mee het aantal vissen wat ik miskoop.
Nu waren het er voor een ander niet veel vorig seizoen, voor mij wel.
Top tijd mooie vissen, en eigenlijk had ik er dit seizoen nog iets meer van willen maken.
Maar de slag missen zal best wel mee vallen schat ik zo in.
Helaas de nu op dit moment periode lopen we mis.


Op naar een volgend avontuur!!

EN A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...