maandag 28 december 2015

De boer op!

Hoe zullen we het noemen de boer op, of de polder in.
De boer op is meer op de boer zijn land vissen.
Maar genoeg er over, ik ben blij dat ik weer effe de boer zijn polder in of op kan.
Zo af en toe een paar uurtjes.
Begon bijna te geloven dat het alleen vanuit een stoeltje vissen werd.
Maar zo lekker weer in de buiten luchtse plattelands luchten, doet een mens goed.
En dat luchten in de buiten luchtse luchten,
Werpte  vandaag ook zijn vruchten af.
Samen met Rogier 7 van de 10 vissen op de kant.
4 stuks voor Rogier, 3 voor  mij.
Rogier 1x 83, 76, 72 en 56 centimeter.
Allemaal al redelijk dik.
Voor mij 80, 78 en 58 cm.
En 3 lossers.
Nee klagen over de buiten luchtse plattelands luchten,  deed ik niet.
Lekker ontspannen vissen sinds lange tijd.









Het was weer een's een fijn middagje struiken in ieder geval.
En hoop dit weer goed op te gaan pakken.
Zonder hulp had ik ze nog niet op de kant gehaald.
Zo zie je dat een goede vismaat goud waard is.

Op naar een volgend avontuur en A JE TO.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...