maandag 22 december 2014

Moeilijk dat Denken!!!



Ja we lopen weer tegen het einde van het jaar!
Zal ik dit jaar nog aan een 1e Kerstdag snoek gaan werken, ik moet er nog over nadenken.
Het aan komende jaar geeft eigenlijk zat om over na te denken!
Mijn linker loopvoet wil niet erg mee werken en ook de knie nie!
De achillespees is nog flink ontstoken en volgens de huisarts was afschaven een optie, maar mooi niet!
De Orthopeed  vond dat ik er nog maar een tijdje mee door moet wandelen, ondanks de pijn.
En dan wordt optie 1, optie 2 en optie 1 wordt dan na enkele maanden als het nog zo blijft een nacht spalk of gips.
Ook nog wat Fysio behandelingen moeten er tegen aan gegooid worden.
Dus het vissen, daar moet nu  goed over nagedacht gaan worden hoe ik dat ga invullen!
Maar gevist zal er worden wees daar maar niet bang voor je zult me vaak genoeg aan de waterkant tegen komen.
Alleen de vraag op welke manier, het belly boaten wat toch moeizaam gaat moet dan denk ik op de schop.
Dat wordt dus goed nadenken, want het is en blijft een grote hobby om vanuit de opblaasband te vissen!
Het diep nadenken over een viskayak geeft mij flinke hoofdpijn, want dat zou dan de vervanger worden van de belly boat.
Dus nadenken en nog eens nadenken, wat gaan we doen de eerste twee kayak,s die ik op het oog had waren al voor mijn neus weggekaapt!
Shit happens zullen we maar zeggen toch.
Maar we laten ons er niet, bij de pakken neer zetten, of het hoof er niet door naar beneden hangen.
Nee we gaan door, ook met het vissen!
Dat kayak vissen zal genoeg rust op het pootje geven , hoop ik en ander gewoon verder dobberen in de opblaasband!
Dus laten we er nog maar een tijdje over nadenken, hoe moeilijk het ook is.

1 opmerking:

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...