vrijdag 27 juni 2014

Blankdagen!

Zo alweer drie keer op rij een blankdag behaald.
Het begint nu toch eentonig te worden.
Maar wat kunnen we er aan doen.
Een blankdag op zich is niet erg, mits je nog maar wel een paar aanbeten hebt gehad.
Dat was van de drie blankdagen maar 1 keer het geval.
Wat doen we er aan eigenlijk helemaal niets, gewoon na een uurtje of twee snoeken hengel de auto in en naar huis rijden.
Of na een uurtje of twee snoeken hengeltje in de auto en op zoek naar nieuwe stekken.
Optie 2 lijkt mij een hele goede, er kan altijd iets goeds uit voort komen.
Maar de blankdagen hebben we gehad.
Nog wat foto's






Over de blankdagen gaan we niet in zitten.
Er zijn geen nieuwe records die verbrokken moeten worden.
Het gaat om de rust tijdens het snoeken.

Vandaag maar vast eens wat kunstaas uitgezocht voor de Ierland vis vakantie.

Zoeken is het niet echt ik weet wat ik wil, o er al die jaren vissen heb ik wat verzameld aan kunstaas.  Alles is tijdelijk goed neergehangen en kan bij a in 1 oogopslag zien wat ik nodig heb.
Dit wordt de zesde keer dat Jos en ik naar Ierland afreizen.
Dat heeft een voordeel dat ik nu weet dat ik van 5 kunstaas dozen naar 4 toen drie en nu twee ben gegaan.
Dit moet echt voldoende zijn ik houd nu ook meer ruimte over in mijn koffer.
Zo kan ik een keer mijn laarzen mee nemen.
En eindelijk elke dag een schone onderbroek meenemen en aantrekken.

De twee dozen zijn in ieder geval gevuld wel wat ruimte  over maar dat is mooi.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...