maandag 9 juni 2014

Nog nooit zo vroeg!



Vanochtend vroeg uit de veren!
Zo lijk je echt een vroege vogel, ik moest vanochtend even een klein klusje op het werk doen.
En dus kwam het goed uit hier voor maar eens vroeg op te staan.
5.15 ging de wekker, dan nog maar een keer omdraaien.
Tien minuten later nog een keer, zo nu de benen uit bed naar de douche strompelen en effe douchen.
Dit moet even anders wordt ik niet wakker!
Even wat drinken en zo loopt het alweer tegen 5.50.
Dan de auto in en even een kort ritje.
Poatcher's Path, vissen op een verboden stek.
Maar of ik er dan wat vang wie zal het zeggen, ik zeg het niet.
Een paar worpjes plaatsen kan geen kwaad, ik zou rond 6.45 op het werk zijn.
Zo kan ik nog even een bakkie thee doen met een collega.
Maar eerst even werpen, worp één niets worp twee een kolk, en nog een kolk en dan hap.
Een mooie rakkert heeft wel zin in een verse BBZ van spro.
Fel dat deze rakkert te keer gaat zo kun je zien dat deze nog niet echt vaak de haak heeft gevoeld.
Tot 3 keer toe springt hij ongeveer 40 cm boven de waterspiegel.
En dan nog tegen een mooie achter grond ook.
Wat wil je nog meer.
Het is nu 6.10 in de morgen, als ik het goed heb is er door mij nog nooit zo vroeg een snoek gevangen!
Zo kan deze rakkert van 71 cm weer in de pan!
Hierna ga ik nog even door, maar veel zal dit niet uit maken.
Het blijft bij 1 snoek.
Mijj concentratie ligt te veel bij de omgeving!
Er kan zo visserij controle komen en dat moeten we vermijden.


Het loopt dan alweer tegen 6.30 dat ik besluit naar het werk te gaan effe bakkie doen en de klus klaren!
Na het bakkie en de klus weer op naar huis.
Dan nog even de hond uitlaten, in het bos.






Dan weer naar huis even een broodje nuttigen met Indische kers kaas en Brandston pickel.

A JE TO !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...