vrijdag 4 april 2014

karper sessie nummer 3!

Zo de rugklachten beginnen te minderen,of worden onderdrukt door de ibuprofen dat kan ook.
Dus we kunnen weer oppad.
Vanmiddag toch vrij en zo kan ik aan pen sessie nummer 3 beginnen.
En deze vers van de pers.
De voerplekken zijn gemaakt  vis zie ik azen nu de aanbeten nog. Na 20 minuten ga ik van de eerste voerplek naar voerplek twee.
Voer plek 1 daar was leven genoeg bubels op het water rondom de dobber.
Maar geen aanbeten.
Dus verplaatsen volgens Ed na 20 minuten.
En dan op voerplek twee maar weer afwachten.
Nu heb ik vijf voerplekken gemaakt dus plek zat.
Ik wordt wel steeds lastig gevallen door een eend die het bijvoer ook wel interesant vind.
Een veelvuldig kssst , ksssssst fuck duck geroep helpt niet veel.

En zo struin ik na weer 20 minuten naar voerstek drie nadat ik op stek 2 nog een hand bijvoer heb achter gelaten net als op stek 1. Na stek vier en vijf te hebben overgeslagen.
Weer retour naar stek nummer uno.
Stek vier en vijf daar was niets van activiteit te zien, en dat is bij uno wel.
Dus blijf ik daar nog even hangen.
Mocht het daarna nog niets zijn verkas ik naar een geheel nieuw stuk. Inmiddels verkast na een volgende stek is ook hier niet veel te bespeuren.
Zal ik dan na 3 uur vissen toch geen geduld hebben.
Trouwens voor ik vandaag de dobber in het water had sprak ik nog een karpervisser aan.
Maar wat kunnen die soms bot en onnozel reageren.
Vraag op een vriendelijke manier of er nog wel wat karper zit.
Krijg je als antwoord weinig.
Waarom zit je er dan vraag ik met dan af.
Ik zeg naderhand kom echt niet je karpers weg vangen hoor, wat ik wil weten of er wat kroes of boerenkarper zit.
Gewoon klein spul, dan het antwoord, bedoel je voorn.
Ik weet het af en toe niet meer.
Maar wat ik zeker weet karpervissers is een appart slag visser!
In de tussen liggende tijd nog niets geen beweging in de dobber.
Zo begin je al snel weer te verlangen naar een mooie roofvis sessie.
Toch maar eens kijken om met een dropshot montage op baars te gaan.
Maar dat zegt niet dat ik het vissen op karper met de pen op geef!
Want de volgende sessie komt er snel genoeg aan, dat wordt een vroeg in de morgen sessie. Het moet ook niet allemaal makkelijk gaan, ik heb nog wel wat stekken waar een karpertje ligt.
Het valt alleen tegen dat ik ze nu nog niet echt gezien heb.
Mooi geweest binnen kort nog even met mijn diepte meter/fishfinder naar Sanders hengelsport voor wat uitleg  over dat aparaat.


Ik ga de spullen inpakken het is weer mooi geweest.


Op naar een volgend avontuur!
En A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...