zaterdag 5 april 2014

Het zal toch niet gaan regenen!

Morgen ochtend had ik nog wat willen gaan vissen.
Maar na dat ik buienradar heb bekeken.
Heb ik het flauwe vermoeden dat het morgen wel een zou kunnen gaan regenen
Maar hadden ze dat voor vandaag ook niet opgegeven!
Hier is in iedergeval de zon mooi aan het schijnen.
De achter en voortuin weet een beetje recht getrokken. Zodat ik morgen ochtend vrij spel heb als het droog mocht zijn.


Voor de rest vandaag nog even wat gelezen.
Want ik heb lectuur genoeg, om door te kijken.
De Roofvis is weer binnen en nog twee boeken van Chris Yates.
Dus mocht het morgen regenen, ga ik daar maar mee verder.
Ik hoop wel dat het nog even een paar uurtjes droog is en ik nog een hengel met lijn uit kan leggen.(op karper of met de vlieg)
We zullen wel zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...