zondag 12 juni 2011

Zware eerste Pinksterdag !!!!!

Vandaag nog maar eens een middagje de grote plas op. Het was zwaar, maar de moeite waard.
Na twee uur vissen had ik pas de eerste snoek op schoot na eerst bepaalde stukken goed uit te hebben gepeurd zonder resultaat.
En dan kom je nog twee bootvissers tegen waar de vangst ook niets is, en dan eindelijk na twee uur de eerste vis van 75 cm. Het was een felle vechter en hij beet ook nog een stuk staart van mijn duur aangekocht Bulldwag af, juist de kleur waar ik de laatste tijd goede vangsten mee haalde.


Maar verder was het weer goed en dan is het ondanks dat het zwaar is toch lekker flipperen.
Verder een drukte van jewelste rondom het water. Weer een hoop verbaasde mensen die nog nooit zo'n bootje hadden gezien, dus een hoop commentaar vanaf de kant.
Maar ik ging lekker door met vissen en na nog een uurtje landde nummer twee op schoot.
De bulldawg is in de tussenliggende periode al lang vervangen door een shad met loodkop en die doet zijn werk naar behoren.
De vangst is een mooi snoekje van 59 cm, een wilde rakker.

De bootvissers kom ik ook nog een keer tegen, die hebben in de tussentijd ieder één snoekje in de pan weten te krijgen, dus mijn vangst valt eigenlijk nog niet eens tegen.
Ik vis nog een half uurtje het stuk af waar ik ben gestart, maar ,de vangsten blijven verder uit.
Het is weer mooi geweest, gelukkig eens een droge eerste Pinksterdag, nu eens kijken of we de tweede Pinksterdag misschien ook nog wat af gaan vissen. Misschien eens verboden water?
Wie zal het zeggen!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...