maandag 7 maart 2011

Wat een stressdag vandaag !!!!!!!!!

Wat een stressdag vandaag, druk druk druk op het werk, en dan ook nog vroeg begonnen. Het leek wel dramamaandag vandaag. Oh het is ook maandag, zal het daar door gekomen zijn?
Dus om 14.30 vlug naar een watertje dicht in de buurt om de stress uit het koppie te gooien.
De hoop op grote vis zit er niet in, vooral op dit watertje, maar als het wat oplevert is het al goed.
Dan ben ik 20 minuten aan het werpen zonder een teken van leven.








Nu kom ik in een hoek met een mooie kom, en dan verwacht ik toch wel iets van leven.










Twee worpen en dan voel ik iets van weerstand. Nee hè, vuil of zo. Er komt beweging in een vuilniszak of een tak.












Opeens toch een glimp van een snoek, hij komt dichterbij: 70+. Nog dichterbij: 90+. Mooie vangst.














Dan komt de rakker eindelijk op de kant zonder veel weerstand, 5 minuutjes duurt dit maar.
















Boven op de kant gekomen ga je de rakker langs je hengel leggen, een fotootje maken en thuis opmeten.


















Dan ga je tellen: 1 meter, 110 cm, 115 cm. Wouw, 120 cm schoon aan de haak. Blij als een kind word je hiervan.













Dromen worden ineens werkelijkheid, wat een geluk. De stress is helemaal uit de kop.


Hier plaats ik zomaar een nieuw PR dat stond op 118 cm en waarvan je dacht: Hoe ga ik dat ooit, maar dan ook ooit verbeteren?"




Nu dus. Ik dacht dat het misschien ooit eens zou gebeuren, in Ierland of een Zweden of gewoon groot water in Nederland.
Maar hier zo vlak voor de deur in zo'n stukje water, nee nooit verwacht.



Dit was weer eens lekker ontspannen 25 minuten vissen rondom Utrecht, in een van de singels aldaar.

En nu op naar een volgend avontuuuuuuuuuur!!!!!!!!!!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...