dinsdag 9 juni 2020

Bruinwater en veel regen!

Wat een regen is er gevallen de laatste tijd, wat er dan overblijft is bruinwater in de sloot.

































vallen de laatste tijd!
Ben nu nog wel een paar keer oppad geweest met Marin Driedijk, oud stap maatje, en klein beetje vismaat, ook weer tegen gekomen op face book.
Eigenlijk hebben we wel een beetje dezelfde interesses.
Zoals vissen, en zoeken met de metaaldetector.
Dus nu een paar gezellige vis sessies al achter de rug.
Ook zij zoon Ricardo en neef Wouter gaan, mee.
Dus een gezellig clubje zo.
Marin is behoorlijk fanatiek en gaat niet graag zonder vis naar huis.
Zo was ik ook, maar dat is er wel een beetje af moet ik zeggen.
Maar dat ligt ook een beetje aan de omstandigheden bij mij.
Helaas de laatste tijd veel er voor mij iets te veel regen voor mooi, het water wordt hier door behoorlijk bruin op veel plekken.
Dan gaat bij mij de zin er een beetje uit, ook een paar keer geen tijd gehad.
Maar er zijn toch nog wat vissen op de kant gekomen.

Op naar een volgend avontuur en A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...