dinsdag 5 februari 2019

Eén twee drie vier komt er nog wat van!

Tja één, twee drie vier komt er nog wat van, dat is makkelijk praten.
Tot nu toe komt er noet veel van, het duurt en het duurt maar.
Nu pas weer dat het begon te vriezen en te sneeuwen.
En zo is er elke keer weer wat, was ik al zo ver dat ik verteld had dat ik Astma heb! Nou zo niet dan weet je dat nu, en anders is dit de tweede keer dat ik het vertel, en zo komt er weer wat op de lijst der gebreken bij.
Gelukkig, komt zoiets niet uit de lucht vallen, en heeft er al wat langer gezeten dan vandaag.
Maar ik weet nu wel waar de benauwdheid  vandaan kwam daar dus vandaan.
Wat puffers gekregen en kijken hoe het gaat ik vind zelf, nog steeds benauw misschien iets minder.
Ben al lekker een paar keer naar de sport school geweest, euh lekker ja lekker na het sporten.
Er voor is iets waar je echt de moed voor moet verzamelen, daarna denk je ach lekker gesport.
Nee het is niet echt mijn hobby, maar noodzakelijk.
En dat noodzakelijke is, voor de gezondheid en om straks jaren verder toch bewegelijk te blijven spieren soepel te houden.
De conditie moet op peil komen, spierkracht weer terug.
Buik moet er af, eerst was het buikje nu buik.
Als ik strak het water weer langs of op ga, moet de conditie ook op peil.
Heb nu ook een Cpap apparaat voor de slaap apneu, en dat werkt wat een verschil.
Kan nu eindelijk goed slapen zonder ademstops.
Daar door moet ik me ook weer fitter gaan voelen.
En dat geeft allemaal hoop, en zo kan ik straks één, twee, drie het water weer op dus het komt er wel weer van hoor!
Ik ben vorige week nog een keer gaan werpen vanaf de kant, maar geen snoek of baars gezien.
Het was ook te stil en saai weer, sneeuw in de lucht die naderhand ook viel.
En sneeuw daar zijn onze zoetwater vissen echt niet zo heel gek op.
De nodige old skool hengel setjes zijn nu ook compleet.
Dus we kunnen ons gaan klaar maken voor 2019.
Heeft even geduurd, het kan ook niet zo één twee drie natuurlijk.
Alles in delen! De electro motor voor de belly boat, en accu dat zit er op zeer korte termijn aan te komen als alles mee zit.
Je weet het natuurlijk maar nooit, het moet echt mee zitten.
Voor de rest afwachten dus, afgelopen vrijdag 3 kilometer en weekend nog even een lekkere wandeling gemaakt lekker in de pas één twee drie vier, en lopen maar.
Toch weer ruim 5 kilometer, en dat was prima te doen.
Zondag foto's landgoed Vollenhove
De foto's in de sneeuwgrens landgoed Pavia in Zeist




















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...