maandag 19 november 2018

Kleine wandeling, korte vis sessie!


Gisteren even een korte wandeling gedaan, gewoon even kijken hoe de zaken er voorstaan.
Lopen ging verder goed, dus dat valt allemaal weer mee.
Een paar foto's, voor het plaatje.
Gewoon een korte wandeling, je merkt gewoon dat de dagen korter worden, de zon staat laag en de noordoosten wind maakt het behoorlijk fris.
Maar heerlijk even de frisse lucht, en dit mooie stukje Zeist.





Vandaag maandag even een korte vis sessie, even erop uit een paar worpjes doen, dit keer de Fair Play 5 grammer mee genomen.
Maar ik blijf het een vreemd hengeltje vinden.
Ligt zeker aan mij!
Ik kan natuurlijk de hele dag naar de poes blijven kijken, die lekker ligt te draaien op haar uitkijk toren.

Maar toch even naar buiten, kijken of het lopen nog steeds zo is als ik hoop.
Dus even een ritje richting Lopik.
Eenmaal weer uit de auto moest ik toch even de kraag van de jas omhoog doen, en hoed op.
Wat een nare scherpe koude noordoosten wind staat er.
De winter is echt op komst, ik geloof er echt in.

Ik zie dat beeld zo vaak dit keer maar even erop gezet.
Volgende keer maak ik er een mooiere foto van.

Na een paar honderd meter te hebben gelopen, klein uurtje, en geen vis te hebben gezien.
Heb ik het maar opgegeven koud en saai weer niks aan.
Zo had ik het gisteren nog over mooi weer visser.
Zo begin ik er nu in te geloven dat ik het begin te worden.
Nee toch niet,ben nog niet helemaal in mijn ritme.
Ik heb echt het gevoel dat ik nog onder de narcose zit van afgelopen woensdag, beetje waazig gevoel.
Het vissen hou ik vanmiddag even voor gezien.
Ik vind het voor nu weer even lekker.
Even old sckool gevist.
Dus even een foto bij de ouwe school!


Daarna zet ik de wandeling in terug naar de auto, die heerlijke warme auto!



Het belly boaten gaat er met deze temperatuur zeker niet in zitten, zou dat dan toch pas volgend jaar worden?
Morgen kijk ik misschien nog even voor een rondje in de polder.

Op naar een volgend avontuur en A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...