zaterdag 23 december 2017

Brrrrrrrrrrr!

Brrrrrrrrrr en vies nat koud!
Nu mijn ondex nummer 6 spinners er bijna door heen waren, moest ik beginnen met het zelf bouwen van spinners zo als jullie gezien hebben.
De Okkie Bokkie spinner werd geboren.
Nu zouden er wel meer zijn doe dit type spinner hebben gebouwd.
Maar dat kan mij niks schelen.
Na eerst 3 types te hebben getest, en goed bevonden door het vangen van een snoek.

Kon de productie in voor gang gezet worden.
Ik had ook nog wat oude defecte ondex spinners en tandem spinners, deze gelijk gerenoveerd.
En zo heb ik in tussen weer volop spinners van alles wat 39 stuks omgerekend naar winkel waarde 160 euro.






En laten we zeggen dat ze nu nog net de helft kosten.
Dus zeer de moeite waard om ze zelf te bouwen.
Af en toe een miskleun,  nieuwe splitsing tang gekocht te kleine haken.
Splitringen zijn niet nodig haak gelijk in het draad door leggen.
Zo wordt je wijzer , maar voor nu heb ik meer dan voldoende.
Nu nog een berg onderlijntjes, en we kunnen er de laatste maanden van het roofvis seizoen tegen aan.


Op naar een volgend Avontuur en A JE TO!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...