vrijdag 8 juli 2016

HOBIE OF hobby of Hobie outback mirage suv!

Ja het kan raar lopen in het vissers wereld je.
Zo struin je langs de waterkant, en zit je met je kontvangt in een belly boat!
Dan zeg je ergens ver weg ooit een kayak te kopen en dan weer niet.
En dan Ja dan komt de dag dat er zo, plots klaps een zeer mooi aanbod voorbij komt varen.
Ja en zo'n aanbod is er wel vaker geweest.
Maar dan weer niet zo'n aanbod.
Zomaar op marktplaats, een echt Hobie Outback.
Hij staat nu al drie dagen, bij mij op de stoep.
Kan het ook nog niet geloven.
En weet ook nog niet wat ik er mee aan moet.
Durf er zelfs niet mee te varen, ken je dat gevoel.
Of meer waar zou ik hem eens gaan uit testen.
Nu heb ik ook nog geen dak dragers, het kwam ook echt uit de lucht vallen.
Misschien zet ik hem weer in de verkoop.
Om te kijken ooit een pro angler te kopen.
Maar laten we er eerst maar eens gebruik van maken.
Zolang ik hem heb, ben er wel blij mee eigenlijk.
Het is meer kijken en dromen van tochten!
De kromme rijn misschien, of het vallei kanaal.
Pfffffft, het kan allemaal.
Misschien de lek op of de rijn, theuuuww Musky!
ik begin wakker te worden terwijl ik dit schrijf.
Is het stabiel genoeg voor mij,op het water.
Ik ben niet zo'n zwemmer voor als ik er een keer uit donder.
Alles speelt mee, er moeten spiraal koordjes komen voor de hengels.
Kunstaas bakjes ook met koord onthaal tang ook met koord kniptang.
Tja zo zijn we er nog niet.
Rigg Up dat ding, fish Finder erop!
Moet ik de belly boat vaarwel zeggen, allemaal vragen, Pfffffffft.
Het wordt een ontdekkingsreis, in wat ik er van ga vinden.
Moet ik de blog naam gaan veranderen
Hobie kayak fishing and other fishing adventure's!
Of hou ik beide?
Wordt het dan niet te ingewikkeld.
Of we houden de naam zo, ik heb er wel vaker aan gedacht de naam te wijzigen.
Moet ik wel of moet ik het niet doen,...
Of alleen de foto wijzigen half, half belly boat en kayak!
Ach dit alles is van later zorg laten we eerst maar eens het water op proberen te gaan.
Het was zo'n wens en droom, nu heb ik er 1
en ben zoekende.
Vreemde mensen zijn we eigenlijk.



Dit is hem dan rood valt goed op, begin er goed zin in te krijgen.


Ik zou zeggen A JE TO en op naar nieuwe avonturen!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Age,

    Gefeliciteerd met je kayak. Als je het goed aanpakt gaat er een wereld voor je open en kun je de bellyboat met een gerust hart verkopen. Wat je ècht moet doen/nodig hebt:

    1. Rechte krat achterop waar je een hengelhouder (voor 3 hengels) op monteert.
    2. Fishfinder en hengelsteun (gear tracks aan beide laten monteren).
    3. Als je een trekhaak op je auto hebt, zou ik via marktplaats een bagagewagentje aanschaffen. Super makkelijk om daarop je kayak te vervoeren.

    De kayak is zeer stabiel en omslaan is zo goed als onmogelijk. Zeer geschikt bovendien voor het trollen en verticalen.

    Via Facebook kun je lid worden van kayak fishing Holland. Veel info en handig als je vragen hebt.

    Succes,

    Pieter


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pieter bedankt voor je duidelijk uitgelegd reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...