zaterdag 26 maart 2016

Het roofvis seizoen 2015 /2016 zit er weer op!


Tja zo komt er weer een einde aan het roofvis seizoen!
Een veel bewogen jaartje wat dat betreft.
Veel Ups en Down's, misschien iets meer down's!
Maar de vissen zijn binnen.
En wat ik dacht qua vangsten dat het slecht zou worden, dat viel achteraf nog mee.
Had wel gehoopt nog die ene meter snoek in de pan te krijgen.
Maar zo zie je niets is zeker, en niets staat dus vast.
Vandaag de laatste paar stekken bezocht, om nog een snoekje te pakken.
Maar er was ook echt nergens, een teken van leven op het water.
Eigenlijk zeer teleurgesteld, ik had toch nog wel een mooie afsluiter van het seizoen verwacht.
Rogier zo ook nog komen, maar geen Rogier.
Die had achteraf de afspraak verkeerd begrepen.
En dacht dat we morgen zouden gaan.
Dus hij was voor vandaag dus verhinderd.
En zo ligt mijn schema dus in de war.
En had ik deze dag anders in gepland!
Drie stekken op het oog 3 x niks.

Daar na nog even wat te eten gehaald, je krijgt toch honger van al dat gevist.

Het lijkt er ook op dat ik een beetje snoek moet was vandaag.
Of zou het meer de teleurstelling zijn van het niet vangen!
Maar genoeg er over.
We gaan over op andere avonturen!
Dus nog even wat goederen ingeslagen.
Wormen voer maïs hennep en een geheim wapen!
De eerst volgende keer ga ik
op karper.
Ik zie er naar uit al wel twee keer geweest.
Maar dat was niet officieel!

Heb zin in de gesloten tijd, weer genoeg plannen vliegvissen op ruisvoorn, dropshot met worm op baars!
Maar vooral met de pen op karper, of met een brood vlok.
Dus karpers ik kom er aan!

Op naar een volgend avontuur en A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...