zondag 18 januari 2015

Kayak!!!!

Momenteel ben ik best wel veel bezig met een kayak.
De eerste optie was een peddel kayak.
Alleen wat ik wil staat nog niet tweedehands te koop!
Dit slagschip zoals ze de Big Rig van Jackson noemen, is nog maar kort in Nederland op de markt.
Zoeken heeft bijna geen zin!
Maar er staan toch wel redelijk wat tweedehandsjes aan trap kayak's op marktplaats te koop.
Dus dan moet je de grenzen verleggen.
Nu heb ik al een keer een stom bod gedaan, en dat was laag voor een hobie kayak van 2013.
Achteraf,  had ik nog wat lager in moeten zettn. Deze kayak blijft wel even tussen de oren.
Een kayak van 1850,00 euro,  en dan een bod uit brengen van 1500,00 eur dat geaccepteerd wordt is niet mis.
Maar de vrouw sloeg op Til,t.
Nu stond er nog een drijfbak met trappers op marktplaats,  maar dan met schade.
Ook maar een bod ook hier weer wat geld vanaf gekregen.
Maar ik ben zelf nog niet over de streep!
Er moeten toch ook nog dakdragers op de auto komen, hoe moeten we de kayak anders naar het water krijgen.
En ergens heeft een peddel kayak iets meer met avontuur te maken dan een trap kayak!
Ik heb nu, dat bod staan op de schade trapbak.
En dat zou een koopje zijn, lukt dat niet ga ik door voor een nieuwe peddel kayak.
Het flipperen gaat echt moeilijk worden in de toekomst.
Na dagen toch antwoord op de schade hobie outback schade kayak, 800,00 euro. Daar mag ik hem voor ophalen.
Tusden dit stuk schrijven zit al inmiddels weer een week of wat!
De stand van zaken is veranderd, zo wisselend kan het zijn.
En om.dan dit verhaal weer in de prullebak te doen is ook wat.
De kayak laat ik nog effe varen dat was inmiddels al bekend.
Eerst komt er een Gopro Hero 3+ camera.
Deze is nu onderweg.
Dat staat al in het stukje de kogel is door de kerk verhaal.
Ja een mens kan rare dingen doen.
Het belly boaten gaat nog even door, met een Gopro camera op de boeg!
Maar gaat het dit seizoen prut met de linker loop poot.
Dan gaan we toch voor de viskayak, en vast de bb in de verkoop.
Hoe sneu het ook allemaal is, dat been moet gebruikt kunnen worden.
En ik moet noet alles zwart wit zien.
Nu de eerste fysio behandelingen er weer op zitten is heg afwachten.
De eerste delen voor de gopro zijn ook binnen.
Een soort klem met goosneck, deze kan ik klemmen op de oude camera steun.
En dan de gopro erop!

En de SD kaart 64 gb is binnen, gisteren op tijd.
Helaas de camera nog niet.
Maar die verwacht ik maandag of dinsdag.
afwachten dus en wordt vervolgd!
Zodra het spul op de belly boat kan en de camera werkt,  kijken voor een goede temperatuur en het water op.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...