donderdag 2 januari 2020

Koude 3e Januari dag 2020!




Wat een koude en na te 3e Januari dag, de optie om te gaan vissen laat ik maar even zwemmen.
Vanochtend eerst even 2 uurtjes gewerkt dit om het weer op te bouwen.
Daarna even bloedprikken voor de trombose dienst.
Heel even had ik de zinnen er nog op gezet om even een hengel te pakken en te gaan vissen.
Maar brrrrrrr wat een koud nat weer, en totaal ook geen vis weer.
Wat dat betreft begint Januari al slecht.
Dus vlug naar huis kachel aan, en een dutje doen de reserve emmer energie moet gevuld worden.
Daarna even, op face book neuzen, daar is alleen maar ellende te lezen, over het vuurwerk.
Maar het ergste nieuws is de bosbranden in Australiƫ, triest, en verdrietig wordt je er van.
Al die natuur en die dieren die verbrand zijn.
Een ramp van ongekende omvang.
Van hier uit kun je eigenlijk alleen maar toekijken.
Dus face book maar weer laten voor wat het is.
Ik kan misschien even wat aan de hengels prutsen of, weet ik wat.
Ik heb ze afgelopen week weer een beetje gerangschikt in het rek.
De meest waardevolle voor mij, in het rek de rest er maar naast, en een deel op zolder.


Kom zo toch al gauw op ruim 30 hengels.
Er kunnen er best een stel weg, maar op marktplaats zetten levert totaal niks op, dus ze blijven lekker op zolder.
Straks misschien maar verder met onderlijntjes maken.

Ik heb ze wel nodig.
Maar eerst even een filmpje kijken The secret lake met Martin Bowler en Chris Yates, lekker even wat tijd verdrijf.
Misschien morgen maar even kijken, dan is het weer misschien beter.
De nieuwe vispassen even in het passen mapje doen, zeker niet vergeten.
Misschien kan ik morgen even het nieuw aangeshafte Orvis hengeltje uittesten.


Fijn hengeltje ligt goed in de hand.
Maar val er mee in herhaling, uitproberen voor een nieuwjaars snoek zat er niet in dus kijken voor de komende tijd.
Maar dan moet het weer echt anders zijn brrrrrrr.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...